Företagslägenhet

AffärsHem

Företagsbostäder – Företagslägenheter Göteborg

Företagsbostäder i Göteborg

Modernt inredda företagslägenheter

Att resa mycket i tjänsten kan vara både tröttsamt och kostsamt. Vi erbjuder ett hemtrevligt och prisvärt alternativ till dyra hotell och opersonliga lägenhetshotell. Hos oss kan du hyra modernt inredda företagslägenheter. Vi tar helhetsansvar för allt, från bokning till slutstädning. Det är både smartare och bekvämare. Välkommen till Affärshem. Välkommen hem!

Göteborg

Företagslägenheter Göteborg

Centrala delarna av Göteborg

Behöver du företagslägenheter i de centrala delarna av Göteborg? Göteborg är en stor stad med många mindre delar som skiljer sig ganska mycket åt. Behöver du boka företagslägenheter mitt i centrala Göteborg till konsulter och tillfällig personal? Med denna adressen har du nära till allt oavsett om kontoret ligger centralt eller i utkanten av staden. I Göteborg finns även andra populära centrala områden som Avenyn, Linnéstaden, Nordstan, Johanneberg eller inom Vallgraven. Kontakta oss för hitta en lägenhet som passar dina önskemål!

Företagslägenheter Göteborg

Sveriges näst största stad

Som många av er säkert vet är Göteborg Sveriges näst största stad invånarmässigt (ca. 600.000) och staden växer sig större för varje år. Göteborg är en stad med en bred företagshistoria och många framgångsrika företag har växt fram i staden som exempelvis SKF & Volvo. Göteborg är också kända för sin stora hamn och en stor del av den svenska exporten och importen sker via Göteborgs hamn som också är Nordens största. 

Göteborg

Tjänster

Företagslägenheter som passar
din stil, klass & karriär

Företagslägenheter i Göteborg
Företagslägenheter i Göteborg

AffärsHem erbjuder attraktiva företagslägenheter i Malmö. Merparten av våra företagslägenheter är strategiskt belägna i hjärtat av Malmö, med direkt närhet och tillgänglighet till centrum, centralstationen och Lilla Torg. Vi har även lägenheter i Västra Hamnen, Värnhemstorget och Hyllie. Med sitt ypperliga läge nära tågstationen är Hyllie populärt bland våra kunder som har medarbetare som ofta reser till Danmark och Köpenhamn. Tåget till Kastrup flygplats tar endast 15 minuter och 30 minuter för centrala Köpenhamn.

Jourlinje vid nödfallssituationer
Jourlinje vid nödfallssituationer

AffärsHem erbjuder 24 timmars effektiv kundservice, med en dedikerad jourlinje som du kan ringa när som helst vid nödsituation. Saknas något i lägenheten som du begärt? Eller är något trasigt? Vänligen tveka inte att kontakta oss och vi löser ärendet. Ring oss bara eller skicka ett mejl så svarar vi och åtgärdar på kortast möjliga tid. Du kan nå oss på:

Telefon: +46 40 26 55 00
Epost: info@affarshem.se

Upphämtning
Upphämtning

Vi erbjuder även upphämtning. Oavsett om du just anlänt till flygplatsen eller om du befinner dig i centrum, kan du ringa oss, bekräfta din plats, och vi kommer och hämtar dig. Allt du behöver göra är att informera oss om ditt reseschema och din ankomsttid.

Kontakta Oss

Komma i kontakt

Fyll i formuläret nedan för mer information om vad vi erbjuder eller för att göra en bokning hos AffärsHem Företagsbostäder


          

    För snabb hjälp, vänligen nå oss via;

     

    Telefon: +46 (0) 40 26 55 00

    Epost: info@affarshem.se

     

    AffärsHem

    (SDD International AB)

    Roslins Väg 20A 

    217 55 Malmö

    Frågor och svar

    Vanliga frågor och svar

    Hur bokar jag en företagslägenhet i Göteborg?

    Besök vår Kontakta Oss-sida och fyll i ett kort formulär för att boka en lägenhet. Du kan också ringa oss på + 46 40 26 55 00 eller skicka oss ett mejl via info@affarshem.se, och vi kommer att återkomma med en offert och olika lägenhetserbjudanden. Du kommer att få en email bekräftelse när du valt en lägenhet.

     

    Hur lång är den minsta vistelsen?

    Även om vi betjänar kunder som är ute efter en långvarig vistelse i Sverige, är den minsta vistelsen fyra (4) dagar. Ju längre du stannar hos oss, desto mindre betalar du.

    Kan jag förlänga min vistelse eller avsluta hyresavtalet tidigare?

    Ja, det kan du. Vi förstår behovet av flexibilitet i företagssammanhang, vilket är anledningen till att vi ger våra kunder möjlighet att göra justeringar när de är osäkra på hur länge de ska stanna. Vi kontaktar dig också före ditt hyresavtal tar slut för att fråga om du vill checka ut som planerat eller förlänga din vistelse.

    Hur många personer kan dela en Företagslägenhet?

    Det beror på storleken på den företagslägenhet du väljer. Vi strävar efter att hjälpa dig att sänka företagets boendekostnader; vilket är anledningen till att flera personer kan bo i våra lägenheter. Om du behöver en lägenhet för ett sådant ändamål, rekommenderar vi lägenheterna med 3 eller 4 rum.

    Vilka storlekar av Företagslägenheter erbjuder ni?

    Eftersom vi betjänar en mängd olika företag som alla oftast har olika behov, finns våra lägenheter i olika storlekar, från enrummare till femrumslägenheter med väl möblerade vardagsrum, kök och sovrum, alla planerade att passa dina behov och krav. Du skall känna dig som hemma och ha möjligheten att ha familjen, släkt och vänner på besök.

    Vad händer om något i lägenheten går sönder?

    Det är inget att oroa sig för. Allt du behöver göra är att kontakta oss och rapportera skadan omedelbart, och vi kommer gärna och fixar det. Om det är en nödsituation, ring vår jourlinje på en gång, och vi kommer att svara omedelbart. Det är vårt ansvar att se till att du kan njuta av en trygg och bekväm vistelse precis som du skulle på ett hotell, fast bättre.

    Hur är AffärsHems Företagsbostäder bättre än ett hotell?

    Våra företagslägenheter är en kostnadseffektiv bostadslösning. Det handlar inte bara om rumsuthyrning, utan ett komplett hem, med mer utrymme och avskildhet. Genom att hyra någon av våra lägenheter sparar du upp till 40 % jämfört med vad du skulle ha spenderat för ett hotellrum. Allt medan du njuter av liknande komfort som på ett hotell, men till ett lägre pris. Plus, andra fantastiska bekvämligheter som slår vad ett hotell kan erbjuda.

    Erbjuder ni ett alternativ till hemmakontor?

    Ja, det gör vi, med moderna kontorsfunktioner och möbler som skrivbord & stolar, Wi-Fi-anslutning och mycket mer. Du kan också tala med oss för att anpassa dina krav på hemmakontoret för att det ska passa ditt och företagets behov.